söndag 29 maj 2011

Jag blir matt!

Så mycket falskhet! Jag orkar inte ha sådana människor runt mig, ni suger för mkt energi. Första chansen och man blir huggen i ryggen. Förstör för andra, lyckas du så mår du mkt bättre själv. Vissa verkar resonera så.
Tur att jag har riktiga vänner som jag vet att jag kan lita på!

Imorn är tanken att jag ska köpa gymkort så jag kan börja träna och bli vän med min kropp igen. Ska även hinna med att boka tid hos läkaren och städa hemmet på de 5 timmar Vilma är hos dagmamman.

Ne nu ska jag se till så min stortjej somnar och sedan gå och pussa på min make!

Jag uppskattar det jag har! <3

/ Emelie

1 kommentar:

  1. Har jag missat att ni gift er?? :O eller har jag blivit senil? Haha. Och ja, falska människor är hemskt störande. Nu är det väldigt längesedan jag hade någon sådan i mitt liv tack-och-lov men jag kommer såväl ihåg alla intriger som startades av de "vännerna". ;) kram på er och lycka till med träningen! Man behöver ju i princip bara komma igång för att bli vän ed sin kropp. Endorfinerna gör allt! :)

    SvaraRadera