torsdag 5 maj 2011

Vilket väder!

I morse slog Vilma upp sina blå klockan 6, hörde hur hon o Johan låg o surrade o såg på barnprogram. Tänkte att jag skulle sova vidare ett tag då jag ändå låg i Vilmas rum men ville ju hinna umgås med dem en liten stund innan dagmamma/jobb väntade, så jag o Vilde gjorde dem sällskap :)




Jag har haft relativt jobbiga nätter den här veckan, mkt matande, blöjbyte och tröstande så att sömnen blivit väldigt lidande. Men igår vilade jag på dagen och nu ska jag göra detsamma. Johan jobbar nämligen 24h pass nu så jag behöver samla lite energi till idag/inatt samt imorgon!

Imorgon åker Vilma till hennes pappa, känns som vanligt väldigt tråkigt! :( men vi ska ha en riktig mys eftermiddag/kväll idag och kanske gå på stan imorn o ha kul tillsammans :)

Ne nu ska jag se till att Vilde äter upp maten så jag får vila.

Kram

1 kommentar:

  1. Ja den där sömnbristen saknar man ju inte! Men det är väl bara stå ut första tiden antar jag :) det är ju tur ni är två också! :)

    SvaraRadera