onsdag 4 maj 2011

Lite trötter!

Tänk hur en sån liten människa kan göra en så trött o samtidigt ge en så mkt energi :) har försökt vila sedan halv nio, men Vilde är inte alls med på mina noter. Tror han har magknip.

Idag blir en väldigt lugn dag på alla sätt, som mest ska jag gå ut på gården och kratta. Man behöver sådana dagar ibland, särskilt efter vakna nätter.

Vilde han växer så det knakar o äter hela tiden, jag har slutat amma helt då han inte alls blev mätt trots flera timmars matande/dag så skrek han rakt ut i frustration o ville ha mer. Och nu med ersättningen är han en nöjd bebis igen :-)

Vilma tar rollen som storasyster med ro, hon säger flera ggr per dag hur mkt hon älskar sin lillebror o vill hjälpa med allt :) hon har verkligen vuxit o blivit en stor tjej sedan Vilde kom. Älskade barn <3

Johan är även han lika underbar som förväntat, jag är så glad över min familj! :)

Åh så jag längtar efter att få börja träna igen! Vågen står still på + 4 kg till någorlunda vikt.. Men ska ner 9 kg till augusti.. dessa kilon verkar ej vela försvinna trots dagliga promenader. O styrketräning får jag ju inte ägna mig åt ännu.
Är less på att känna mig fet, trivs inte alls så! Jag vet att det bara gått 3 veckor, men ändå. Nåja får nöja mig med promenader några veckor till!


















1 kommentar:

  1. Förstår att du vill gå ner allt NU. Jag är likadan, trivs inte alls när jag kommer över en viss vikt. Men det går säkert snabbt nu när du kan börja promenera mer och så. :) Så fina dom är på sista bilden!

    SvaraRadera